woensdag 29 juli 2009

New business in tijden van crisis!



Crisis!

Er wordt bij veel bedrijven op de marketingrem getrapt.
Budgetten staan onder druk, of worden zelfs geheel ingetrokken.
Een verstandige beslissing of niet?

Ik zou zeggen van niet! Denk vooruit! Sta straks voor in de rij
als de investeringen weer toenemen. Denk ook aan je naamsbekendheid.
Zorg dat de klant niet naar de concurrent stapt omdat hij wel geld
uitgeeft aan promotie.

Zelfs in tijden van zwaar weer wordt geïnvesteerd door bedrijven.
Maar wie doet dat, en wanneer gaat hij dit doen?

Door middel van onze Multi Client onderzoeken kan je erachter
komen wie er gaat investeren, en wanneer hij dit gaat doen.
Het mooie van deze methode is dat je met het rapport dat je na
het onderzoek ontvangt direct de potentiële klant kan bellen om
een afspraak te maken, en zo je concurrent een stap voor kan zijn
(en blijven).

Maar het beste komt nog. Juist in deze tijden van kleinere
marketingbudgetten is het fijn om te weten dat je het onderzoek aan
je beschikbare budget aan kunt passen.

Bel of mail ons voor een afspraak, of kijk hier voor meer informatie.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten